2014. február 6., csütörtök

Ismerjük meg egymást újra



Játsszunk Gasztrotündérkék!
Egy igen jó gondolatot, játékot indított el Szera,
amikor arra kérte a játékosait, hogy ismerjék meg egymást újra.

Kipécéztek! - szólt a régi játék.
Engem Lonci pécézett ki
Köszönöm druszám! (iskolai éveim alatt engem is Lonkának hívtak)

Ismerjük meg egymást újra! - a mostani jelszó

A játék illetve az ismerkedés menete:

  1. Linkeld be azt az embert a blogodba, aki kipécézett.
  2. Ossz meg magadról hét dolgot, akár különlegeset, akár hétköznapit.
  3. Pécézz ki 7 embert, nevezd meg és linkeld be őket a blogodba.
  4. Egy hozzászólásban értesítsd őket a blogjukon, hogy ki lettek pécézve.

Hét dolog magamról:



1. Annak idején 2012-ben a blogomat lánykáim indíttatására hoztam létre, Ők ugyanis már nem velünk laknak,de szeretik az "Anyai" ízeket. Egy virtuális szakácskönyvet kértek, amit majd az unokáim is használhatnak.


2. A blogcímem (konyha-labor) onnan ered, hogy éppen egy laborból (ahol 11 évig dolgoztam), átkerültem egy másik munkahelyre, és úgy gondoltam ezentúl a konyhám lesz a laborom.

3. Tavasztól-őszig szabadidőm egy részét horgászfeleségként a Maconkai tónál töltöm.


4. A konyhában imádok kísérletezgetni, valami újat kitalálni, ennek kedves férjem a szenvedő alanya.
      5. Készülök a nagymamaságra, a nyáron megszületik a kisunokám, remélem sokat láthatom.
      6. Szeretek szervezkedni, rendezkedni, ünnepekre, eseményekre alaposan rákészülni.
      7. A" kosztümös"filmek rajongója vagyok, főleg a különleges kultúrákat bemutatóknak.