2013. május 30., csütörtök

Babos pogácsa



   Ennek a poginak a receptjét már régóta őrizgetem, de még nem volt alkalmam kipróbálni.
   Egyik nap a tarkababot meglátván elhatároztam, hogy most jöhet a próba.

   Hozzávalók:
  • 50 dkg liszt
  • 20 dkg zsír
  • 10 dkg tarkabab
  • 1 dl tej
  • 1 tojás + 1 sárgája kenésre
  • 1 dl tejföl
  • fél élesztő
  • cukor
  • bors


  Az előző este beáztatott babot sós vízben megfőztem, majd pürésítettem.
  Az élesztőt a cukros tejben felfuttattam,a lisztet a zsírral elmorzsoltam, és hozzáadta a tojást,
  a tejfölt, a babot.
  Sóval, borssal ízesítettem, majd összegyúrtam.
  A tetejüket bevagdostam, tojással megkentem, előmelegített sütőben pirosra sütöttem.

  Legközelebb hajtogatva is kipróbálom!


  Találj mindig új ösvényeket magad előtt - új kihívásokat, hogy ösztönözzenek. 
  Új fejezeteket az életben, hogy elgondolkoztassanak, és új változásokat, hogy próbára tegyenek.