2013. május 3., péntek

Tejfölös-hagymás pite




Mi legyen a vacsi? - kérdem a férjem
                                                        Egyszerű, de finom.-mondja
                                           
                                                 Szétnéztem a hűtőben, és ez lett belőle.


       Hozzávalók:
  • 1 fagyasztott levelestészta
  • 2 db lila, vagy vöröshagyma
  • 1 nagy tejföl
  • 2-3 kanál főtt köles
  • 2-3 paradicsom
  • 1 gerezd fokhagyma
  • 5 dkg szalonna
  • 1 tojás sárgája
  • 1 teáskanál borecet, vagy Worcseszter szósz
  • 1 evőkanál kakukkfű
  • 1 evőkanál bazsalikom
  • pici csili


   Amíg a tészta kiolvadt a mikróban, megsütöttem a szalonnát a hagymát, majd rádobtam a
   paradicsomot, felöntöttem tejföllel, fűszereztem.
   Kicsit hígnak találtam az állagot, ezért adtam hozzá egy pár kanál főtt kölest. (ebédről maradt)
   A levelestésztát kinyújtottam és belenyomkodtam a sütőbe, majd a tejfölös hagymás köleses feltétet
   ráöntöttem.
   Kiszaladtam a kertbe kakukkfűért és ezzel, meg bazsalikommal szórtam meg a pitét. 
   Sütöttem 20 percet, majd kicsi hűtés után tálaltam.