2013. május 22., szerda

Spagettilepény káposztával és répával




   Különleges lepénykét készítettem, tettem ezt azért, mert így talán megeszi a férjem a spagettit.
   A friss káposzta, és a répa párosítása is egy jó gondolatnak tűnik most már.

   Hozzávalók:
  • 15 dkg spagetti
  • 2 tojás
  • szárított bazsalikom
  • fél kanál zsír
  • öklömnyi új káposzta
  • 2-3 sárgarépa
  • 2 kanál sűrített paradicsompüré
  • pár szem édesítő

  A spagettit lobogó sós vízben megfőztem, leöblítettem, a tojás sárgájával, sóval petrezselyemmel ,
  és a felvert tojásfehérjével összekevertem.
  Kizsírozott tepsiben pirulásig sütöttem.
  A káposztát, és a répát legyalultam, majd pár percig pici zsírral megpároltam, majd a  paradicsom
  pürét  hozzá adva ,sóval, édesítővel, bazsalikommal fűszerezve a lepénnyel tálaltam .





“A tapasztalat nehéz tanár, mivel először jön a teszt, és csak utána a lecke.” (Vermon Law)