2013. július 31., szerda

Fordított szilvasüti





  Egyszerűen nem tudok betelni a sárga ringlóm újonnan felfedezett zamatával.
  Teljesen olyan íze van, mint ha érett sárgabarackot ennék.
  Hogy eddig miért nélkülöztem a sütésből?
  Nem nagyon vettük gyümölcsszámba szegénykét.
  Apa eszegette csak. Amíre megérett mindig lehullott.



 A fordított gyümölcstorta készítését gondoltam ki hozzá.
 A kifőztükből a piskótát néztem ki mellé.   http://www.kifoztuk.hu/receptjeink/item/turbopiskota
 Bár az én kakaós kevertem is hasonló.
Az elkészítés gyorsan ment, a tortaformát kivajaztam,kicukroztam nádcukorral, majd belevagdostam a szilvákat.
(alma, körte, barack , banán narancs,stb)is jó .Eredetileg francia almatorta készül így.
Megszórtam fahéjal gyömbérrel, majd a piskótatésztát beleöntöttem, és mehetett a sütőbe fél órát.