2013. január 2., szerda

Bólé mámor



Bólé nélkül szilveszter?
Elmaradhatatlan!

Igaz minden évben Apa fogyassza el a maradékot, mert már az új évben nem kívánjuk.

Az idén érlelt aszalt gyümölcsökből készült.
Egy koszorú fügét, egy zacsi mazsolát pár darab szegfűszeg és fahéj társaságában beáztattam 
egy kis finom pálinkába, azaz beágyaztam őket úgy két hétre.
Szilveszter reggelén leszűrtem,( kivettem a fahéjat szegfüszeget) bólés edénybe tettem,
és hozzá került még mandarin, narancs, körte.
Így van még ideje a friss gyümölcsökbe is belemennie az alkoholnak, összeérnie.
Felöntöttem édes borral, narancslével, majd édes pezsgő is került bele fogyasztás előtt.


Arra figyeljünk, hogy száraz bor-száraz pezsgő, édes bor-édes pezsgő legyen egy italon belül.


Év végi számvetés

Szilveszter az év végi buli napja
jó kedvvel pezsgővel mulatva.
A szilveszter visszatekintés
elszámolás az eltelt évvel.
A szilveszter hálaadás
minden jóért és mosolyért,
szépségért és szeretetért.
Minden keserűségért miből
sikerült ismét talpra állni
és abban is a jót meglátni.

Az év utolsó estéjén szeretnék
önfeledten táncolni, mulatni,
éjfélkor pezsgővel koccintani.
Tudom az újévben új esélyt kapunk,
hogy elérhessünk mindent mit akarunk!

Hozzon a 2013-as év
örömből végtelent,
szeretetből önzetlent,
sikerekből ne ismerjen lehetetlent!