2013. január 5., szombat

Karácsonyi Tiramisu



     Minden családtagom nagyon szereti a Tiramisut, akármikor örömmel fogadják.
     Karácsonykor elsősorban mégiscsak a  fiúknak szerettem volna kedveskedni vele.

     Ahogy én készítem:

     2 csomag babapiskótát használok hozzá, ebből a mennyiségből szép nagy adag lesz.
     500 ml Cukrászhab   (amióta lehet ilyen kész habokat kapni , nem használok tojást)
     250  ml Maskarpone
     3 dl feketekávé
     1/2 rumaroma
     3-4 kanál Holland kakaópor

     A kihűlt kávéhoz hozzáadjuk az aromát, (vagy rum is lehet) majd a pistkótákat gyors mozdulatokkal
     belemártogatjuk.
     Kirakunk egy sort valamilyen formában, (tál vagy tepsi)majd a maskarpónés tejszínnel megkenjük.
     Lehintjük a réteget kakóval, majd ismét piskóta, és krém következik.
     Mielőtt a tetejét is megszórnánk vastagon kakóporral,  ünnep jellegére tekintettel egy fenyőfa alakzatot
     vágtam ki kartonból, és ráhelyeztem a torta közepére.
     Végül már más teendőnk nincs, mehet a hűtőbe vagy hideg helyiségbe egy pár órára.



Nem vagyunk az ajándékozás szokása ellen, ha a vásárolt vagy készített ajándék valóban kifejezi azt a szeretetet, amit egymásnak átnyújtani szeretnénk, és nem az egész év során elspórolt szeretet helyett adjuk.