2013. január 13., vasárnap

Pizzás csiguszok



Hozzávalók:

  •  1 leveles tészta
  •  paradicsom szósz ( itt házi fűszeres volt,amibe már benne voltak a fűszerek)
  •  10-15 dkg sonka  ( itt érlelt volt)
  •  15 dkg füstölt sajt
  •  oregánó


 Kinyújtottam a tésztát, majd megkentem az általam készített paradicsom szósszal, amit
 az ősszel készítettem.  http://konyha-labor.blogspot.hu/2012/09/befozes-kepekben.html
 Sonkával, sajttal megraktam, és leszórtam oregánóval.


 Szorosan feltekertem, és 20 percre betettem a tekercset a mélyhűtőbe, hogy jobban
 fel lehessen majd szeletelni.
 Majd 1 cm vastagra vágtam, és forró sütőben 30 percig sütöttem.






A szőkenő pizzát rendel az étteremben.
- Hány szeletre óhajtja hogy vágjam? - kérdi udvariasan a   felszolgaló - 6 vagy 12 szeletre?
- Hatra. Tizenkettőt úgysem tudnék megenni