2013. január 27., vasárnap

Malackaraj párolt savanyú káposztával


   
 Energia a favágónak!

 Szép malackarajt vásároltam.
 Készítettem is belőle egy kis energia bombát, mert ugye messze még a tavaszi fogyókúra,
 meg hát a favágás nem megy tejbegrízzel.

 Hozzávalók
  • 1 kg bőrös malackaraj
  • 0,5 kg savanyúkáposzta
  • 2-3 gerezd fokhagyma
  • 3-4 szem boróka bogyó
  • bors
  • kömény
  • 2 kanál zsír
  • 3 dl sör
  • pirosarany
A karajt szeletekre vágtam, majd besóztam, borsoztam, fokhagyma és pirosarany krém is került rá.
Egy kizsírozott tepsibe belefektettem őket, és egy pohár sörrel leöntöttem, végül fóliával betakartam
és háromnegyed óra hosszat sütöttem.
Közben a savanyú káposztát kimostam , és kevés zsíron félig megpároltam borssal köménnyel,
pár szem boróka bogyóval.
A sülési idő végé levettem a fóliát, megfordítgattam a karaj szeletkéket és beborítottam a káposztával.
Egy negyedórát együtt sütöttem még.




Malac
Mórickát dorgálja az apukája:
-Kisfiam, pont úgy eszel, mint a malacok.Igen, pont olyan vagy,mint
egy malac ! Tudod egyáltalán mi az a malac?
-Igen,papa! A malac egy nagyon nagy disznónak a gyereke !