2013. augusztus 29., csütörtök

Zöldséges omlett


                                     
                          Tojásos reggeli, most nem kobásszal szalonnával, diétásabban.



Hozzávalók:

  • 4-5 koktél paradicsom
  • fél kaliforniai vagy más színes paprika
  • 3 dkg cukkini
  • fél lilahagyma
  • 1 csapott ek olaj
  • feketebors
  • 2 közepes darab tojás + még volt a hűtőben 2 fehérje, ezt még felhasználtam
  • pár db bazsalikom levélke

Az olajon megdinszteltem a hagymát, a cukkinit,a paprikát, és csak a legvégén egy pár percig a koktél pararadicsomokat.
Kivettem a serpenyőből a sült zöldségeket.
Felvertem a tojásokat sóval, borssal, és a vágott bazsalikom levelekkel.
Beleöntöttem a serpenyőbe, hagytam egy pár percig a tojást sülni, majd az egyik felére halmoztam a sült zöldségeket.
Az omlett másik, szabadon hagyott felét ráhajtottam a zöldségekre, és melegen tálaltam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése